Sunday, March 17, 2013

Al-kisah Leo dan Grace

Assalamua'laikum

Korang korang semua yang berada di timur , barat , utara dan selatan ... nak tau x ? dekat rumah parents aku ada kucing . dua ekor pulak tu . sekor jantan dan sekor lagi betina .


Nama : Leonardo De Gemo'
 jantan . bulu color putih . mudah tercabut . ekor kontot . ngada ngada . kuat majok

Nama : Alicia Grace
betina . mata biru . telinga , ekor dan kaki color hitam . kaki ala ala pakai stokin . bulu ala ala putih coklat . ekor panjang . gedik . manja . pembuli


memiliki sejarah yang sama . dibuang oleh tuan dorang lalu merempat di rumah nenek aku dalam keadaan yang sangat kurus kering . skang , dah semakin gemuk hasil peliharaan kakak dan adik aku . 

Now , sejak menjak aku balik bercuti kat kampung ni ... Grace suka buli aku . berak dalam sangkar , then paksa aku yang bersihkan segala najis . kakak aku kerja . adik pompuan aku pulak tinggal dengan nenek . memang aku yang duk lepak dalam rumah lah pegang title pembersih najis Grace . grrr . huhu , xpa . aku redha ! dulu , memang aku dendam berahi dengan Grace ni . T___T

Leo pulak dah pandai berdikari . penyabar pulak tu . yang paling best , x behak behak dalam rumah .  x memilih makan . apa saja yang aku bagi , mesti masuk mulut punya o.O


Kalau ada manusia yang sama nama dengan yang di atas ... jangan bayangkan diri korang tu kucing . hikhik . kelas kau kucing ! terbelit belit orang nak sebut nama panjang kamu .







^_^




20 comments:

  1. wah comelnye...lagik comel tuannye jadik bibik...heheheh...jan marah!!!huhuhuhh!!!

    ReplyDelete
  2. Comei la dia tido.. heee.. umah wa ada 13 ekor kucing.. ^_^

    ReplyDelete
  3. Amboih... Berbantal tidurnya tu... =D

    ReplyDelete
  4. i love cat! dulu bela tapi now xde dah. huhu

    ReplyDelete
  5. hahahaha kuat merajuk ek... mcamana tu

    ReplyDelete
  6. nama kucing ,, wau,, moden gila,,ahaha,,

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb