Wednesday, February 12, 2014

Ariz Lufias

Assalamua'laikum


Barber Shop in Singapore >curi gambar dekat pesbuk!<

Otakku takkan pernah berhenti
Pun tak pernah mati
Memikirkan kau di dalam hati
Jantungku selalu berdetak cepat
>Andra & The Backbone<

Ohhh pujaan hatiku! haxhax... XD geli geleman sendiri o.O
Aku memang suka sangat tengok Ariz Lufias ni. sedap je mata memandang. senyum pun manis. buat mimik muka macammana sekalipun tetap manis. memang buat aku tak senang duduk ar. :p memang dah tahap angau dah aku ni! purrr meow! >,<

yuksss! alama', terlebih sudah! sejak seminggu ni aku asyik duk belek pesbuk, twitter ngan blog Ariz, tu yang tetiba terjatuh hati pulak ngan dia. fakta ok, bukan auta! bila aku search kat google, ramai pulak yang abadikan Ariz Lufias dalam blog memasing. *jeles tetiba






^_^




2 comments:

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb