Thursday, September 15, 2016

Keropok Paling Sedap

Assalamua'laikum

Siapa pernah makan keropok 'Coco Delite'?
Atau x pernah dengar pun tentang keropok ni?
Haaa, meh aku perkenalkan kat korang







Menpersembahkan; Coco Delite


Tadaaa
kalau beli 40 bungkus pek kecik cenggini murah sikit, pastu boleh makan ramai2. pastu penuhlah tong sampah : 'X 
bentuk keropok ni bulat2 ada lubang di tengah, alaaa macam keropok super ring lazat, super ring riang. cuma, yang ni perisa coco. super ring rasa cheese lebih. x berapa sedap, bikin muak. sedap lagi coco delite ni. ada extra coco kau rasa bila masuk dalam mulut. sedapnya ya Rabbb, x dapat aku nak cakap

kat semenanjung tu, aku x tau keropok ni ada jual kat mana. sebab, aku pernah bawa terbang keropok ni pi kedah. kawan aku dari klate ngan perak tu siap plan kalau nak pi sabah nak borong keropok ni bebanyak

apaaa? x percaya coco delite ni sedap? mohon pegi buat entry tentang keropok paling sedap engkorang pernah makan XD pastu inform ngan aku erk entry korang, boleh aku singgah baca : D 




2 comments:

  1. Zaman kekecik dulu rajin la jumpa kopok ni, skrg mcm dah x jumpa *sobs*

    ReplyDelete

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb