Sunday, September 4, 2016

Saya Seorang Penganggur

Assalamua'laikum...


Hai,
Saya Nour Adieb 
Dah nak masuk 3 bulan dah saya tanam anggur
Tapi sampai sekarang tak nampak hasil
So, saya tukar keja lain
Makan minum tido makan minum tido

Tanaman anggur pun saya tak hiraukan dah


Hee, tu mukaddimah ja
Tapi betullah, sekarang ni aku duk uma ja. Dah ada 2 panggilan interview tapi aku tak pegi pun. Dua2 interview di Slango, so my mom macam tak berapa nak bagi. Dia suh cari dulu tempat yang dekat. Maybe sebab 11 tahun aku d perantauan. Start aku form 1 aku dah duk asrama yang jauhnya sejam lebih dari rumah. Jumpa family pun dua minggu sekali. Balik uma sebulan sekali. Umo 20 tahun plak dah pi Kedah blajaq 4 tahun. Balik plak 2x setahun. 

Aku tak kisah pun my mom tak bagi keja jauh2 sebab aku pun tak mau keja jauh dari family. Ahahahahaha. Bukan apa, kalau dekat sekurang-kurangnya dapat tengok keadaan parents, sakit pening dorang... aku bersyukur jugalah sebab dalam aku menganggur ni aku boleh berbakti dengan parents aku. Nak tebus dosa-dosa aku kat dorang. Tipulah kalau parents aku x pernah kecik hati ngan aku. Dah lah dalam kami 4 beradik perangai aku yang macam syaiiitonnnirrrajimmm. wkwkwkwkwkwkwk XD

Adik pompuan aku pun macam aku juga. Tanam anggur sebab dia pun baru abis blajaq sekali dengan bapa aku pencen. Korang doakan adik aku dapat keja erk, insyaAllah esok dia ada interview :)

adik aku ni, konon candid. wkwkwkwkwkwkwk






2 comments:

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb