Friday, April 7, 2017

Mystery Contest by Butik Julita Anje

Assalamua'laikum


Aku teringin sangat nak menang hadiah misteri untuk contest ni 😍. Dah namanya hadiah misteri kan, jadi aku macam tertanya-tanya hadiah berbentuk apakah untuk pemenang contest ni 😏. Mungkinkah wang tunai 💰? Ataupun topup? Ataupun baju pengantin 👗? Ataupun... banyak sangat atau nyerrr 😝. Apapun, aku harap rezeki aku melekat kat contest ni. آمين 

Baru ja godek-godek page Butik Julita Anje ni, pelamin cantik-cantik baju liplap liplap memukau mata i 😍😍😍. Harga yang ditawarkan pun berpatutan. Bagi korang yang bakal jadi raja sehari 💑, boleh godek-godek page Butik Julita Anje. Manatau kot-kot terjatuh hati berkenan lepas tengok hasil rekaan mereka ❤

6 syarat yang mudah: DONE 😉

Tarikh tamat, aku x tau bila. Selagi x diumumkan tamat, selagi tu korang boleh join 😁 Semoga perniagaan Butik Julita Anje semakin maju & berkembang, ameeen 😄

Nak join? Boleh klik sini





26 comments:

  1. semoga ada rezeki awak dear. ;)

    ReplyDelete
  2. GOOD LUCK NOUR... hihihi dapat pelamin kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih 😁 dapat pelamin? 😱😏 wow 😍

      Delete
  3. Mesti best hadiah misteri tu. Agak2 apa ye? Baju sepasang? Hii.

    Best of luck Nour :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah, x tau sebab misteri sangat :p Terima kasih Siqah :D

      Delete
  4. Semoga ada rezeki la nak menang, mana tahu lepas menang boleh berlangsung majlis terus hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kena cari dulu calonnya, baru dapat langsungkan majlis :p

      Delete
  5. menarik ni! hehe. btw good luck ya :)

    ReplyDelete
  6. Terima kasih tau sis sebab sudi join. Alhamdulillah. semoga terselit rezeki di sini. InsyaAllah. Good luck! ^^ Senarai nama di sini http://akhalilah.blogspot.my/2017/04/senarai-nama-peserta-mystery-contest-by.html

    ReplyDelete
  7. Mohon add balik akaun faceebook dan page penaja..

    https://www.facebook.com/groups/1560610784153771/
    https://www.facebook.com/julita.anje.9?ref=br_rs

    Segala kesulitan amat dikesali T.T

    ReplyDelete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb