Friday, May 12, 2017

Jubah Plain Koshibo Murah

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamua'laikum


🌷 KENAPA PERLU MEMILIH ABAYA MALIZA???

👗 Material: heavy peach KOSHIBO

👗 WUDHU & NURSING friendly

👗 cutting A

👗 POKET di sebelah kiri

👗 setiap colour ada DUA DESIGN TANGAN (getah & zip)

👗 18 exclusive colours
*warna sedikit berbeza atas faktor pencahayaan

➡ SHOCKING PINK

➡ DEEP PLUM

➡ MEDIUM ROYAL BLUE

➡ MAROON

➡ OLIVE

➡ ROYAL BLUE

➡ DARK MAGENTA

➡ SEA GREEN

➡ DARK GREY

➡ CADET BLUE

➡ BLACK

➡ WHITE

➡ DENIM

➡ PLUM

➡ MOSS GREEN

➡ CARAMEL

➡ MINT

➡ FRENCH ROSE 

👗 Size: S-5XL!!!

Harga yang kami letak sangat berpatutan:

Tangan getah: RM60 sm, RM65 ss
Tangan zip: RM65 sm, RM70 ss

Harga untuk size 3XL-5XL:
Tangan getah: RM65 sm, RM70 ss
Tangan zip: RM70 sm, RM75 ss

HARGA BORONG 5 HELAI & KE ATAS:
Tangan getah: RM55 sm, RM60 ss
Tangan zip: RM60 sm, RM65 ss

Harga untuk size 3XL-5XL:
Tangan getah: RM60 sm, RM65 ss
Tangan zip: RM65 sm, RM70 ss

HARGA BORONG 12 HELAI & KE ATAS:
Tangan getah: RM50 sm, RM55 ss
Tangan zip: RM55 sm, RM60 ss

Harga untuk size 3XL-5XL:
Tangan getah: RM55 sm, RM60 ss
Tangan zip: RM60 sm, RM65 ss

FREE POSTAGE! 

📱 Whatsapp / Telegram: 0198934755
IG: jubahplain



#jubahplainmurah
#jubahmurah
#jubahmurahmalaysia
#abayamaliza
#basicplainabayamaliza
#jubahplainwudhuandnursingfriendly
#sayajualmurah
#abayamurahbawahrm100
#bridesmaidsdresses

30 comments:

  1. asslmualkm hehehe lama xboom bz sikit... dh start bisnes ye alhamdulilah ☺️☺️☺️ lawaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waa'laikumussalam 😄 Doakan bisnes ni masyukkk dan dapat membantu masyarakat sekeliling 😉

      Delete
    2. aminnn... dah musim nk masuk ramadhan ni mesti ramai yg tercari2 😄😄

      Delete
    3. Ha ah Nina, tapi yang banyak dicari adalah jubah sedondon bagi yang berpasangan 😉

      Delete
  2. Replies
    1. Yup, boleh dipelbagaikan sebab kosong 😄

      Delete
  3. color lawa lawa. kosong look simple. harga pun boleh tahan murah kan.

    http://www.aswaleyla.com/2017/05/pulau-perhentian-maldives-of-malaysia.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah, kosong dan simple tapi kita boleh pelbagaikan. Nak letak lace boleh, nak buh manik boleh, nak tampal sticker bunga/ corak pun boleh 😘

      Delete
  4. Cantik pula warna maroon tu :D

    ReplyDelete
  5. Wkmsalam.
    Tak tenguk jubah, tenguk modelnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Model lebih menarik dari jubah 😂

      Delete
  6. cantik2 warnanya, harga pun murah tu

    ReplyDelete
  7. wah menarik ini, rambang mata beb

    www.neezalife.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silakan cuci mata, kot berkenan 😁

      Delete
  8. Cantik dan murah. Macam tak percaya pula bila tengok harga tu. Sebab selalu tengok jubah harga seratus ke atas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah harga sebenar-benarnya 😄

      Delete
  9. nour jual ye?
    moga bisnes kencang ye.
    aida teringin nak pakai jubah gini tau, nour.
    tapi tu la badan x sesuai ha ha ha :)
    kurus = sesuai.
    cantik beralun...
    harga berpatutan :)

    ReplyDelete
  10. Ya, sy jual Aida. Jubah ni labuh, size pun dari S-5XL :D

    ReplyDelete

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb