Wednesday, March 21, 2012

Alkisah Aku Dengan Train [ 2 ]


 
 
Awal pagi... kelibat dua orang gadis comel berlari berkejaran sambil tersenyum happy manakala dua orang gadis santek masih di opis skola. 


Tiba-tiba...


Tiba-tiba...

 
Tetiba...


Gegadis comel terdengar bunyi siren train. Hoi punya cepat. Lalu, larian happy tadi bertukar menjadi larian pecutan! Dalam otak, 'mati la! sempat ka nda ni dorang nek train???'
 
Aku x kira, yang penting dorang Piepy and Kyra x ketinggalan train. Bila nampak batang hidung train tu, aku x fikir apa dah. Terus pecut lari kejar train tinggalkan Piepy di belakang. Pecut 200 meter okaiii sebab tu jarak antara sekolah dengan station.

Nasib baik syukur ada sorang aunty tu nampak aku kejar train. Terus dia pun kelam kabut gtau tu paci train supaya stop padahal gerak sudah r train time tu. Astagaaa tingkiu aunty! So, train stop kejap tunggu aku ngan Piepy. Tapi terkejut dorang aku beriya kejar train tapi bukan aku yang naik wkwkwkwkwkwkwk :p Yang berlari kejar train 4 orang; aku, Piepy, Kyra, Atie tapi yang naiknya 2 orang ja Piepy & Kyra. Sorry ongkol aunty tapi sa kejar demi kawan sa. Sajaaa mau buat movie hindustan ahahahahahahahaha. Alhamdulillah, dorang Piepy and Kyra sempat naik train.

Tapi kan, ada sorang maci ni, potpetpotpet mulut sebab train tu x jadi nak gerak. Memula aku serba salah tapi lama-lama nyampah! Mau tau KENAPA???

Nasib baik 100 & 200 meter tu acara aku kalau sukan skola miahahahahahahahahahaha!





http://my.churpchurp.com/nour-adieb/share/EraJoHaRa

http://my.churpchurp.com/nour-adieb/share/openrice/ 

http://my.churpchurp.com/nour-adieb/share/MaxisiPhone4s/ 





^_^





No comments:

Post a Comment

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb