Monday, March 26, 2012

Suami Aku Ustaz ?


 
 
Mak dengan ayah nak pi Mekah tapi sebelom dorang pi Mekah, dorang nak nikahkan aku dengan Abang Hafiz a.k.a abang sepupu aku. Ops, lupa pulak. Abang Hafiz ngajar di skola aku. Ngajar kelas aku tuuu! Nak tau subjek apa yg dia ajar? Subjek yang paling aku lemah, Pendidikan Islam! Maknanya dia seorang ustaz. Ya, ustaz yang popular!


Aku baru form 5, SPM pun x lepas lagi. Tapi, parents aku suh aku nikah dengan Abang Hafiz. Merepek meraban sungguh! Nie semua sebab parents aku tak percaya dengan diri aku, sebab aku ni tak pandai lekat di rumah.. Sedangkan time ada parents aku di rumah pun aku boleh balik lewat malam, ni apalagi kalau dorang tiada di rumah. Jauh di mata dekat di hati! Dan... yang paling aku tak boleh terima, dorang nak nikahkankan aku dengan Abang Hafiz sebulan sebelom dorang pegi Mekah! Aku kerut dahi. Semua alasan aku memang tak boleh pakai, parents aku tetap nak nikahkan aku!

 

NOVEL SUAMI AKU USTAZ :)


Aku bagi 7/10  :D

Penulis: HANNAH DHANIYAH
Harga: RM22 sm, RM25 ss 





^_^





5 comments:

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb