Friday, August 26, 2016

Cerita Cinta Dari Dua Dunia

Assalamua'laikum

Ada satu kisah, tentang cerita cinta dua dunia
Ini kisah cinta, tentang aku dan si dia
Buat kali pertama, kita bertentang mata
Dia sungguh bijak buatkan jantungku berdegup rancak
Cerita cinta dari dua dunia

Ada tengok drama Si Kolat Suamiku ntah apa atau Suamiku Si Kolot cenggitu la bunyi tajuk drama tu
Drama tu tentang cerita cinta dua dunia
Means sorang dari dunia kehidupan sederhana, yang sorang lagi dari kehidupan kaya raya.

Ada tengok drama korea W- Two Worlds? Yang tu pun cerita cinta dua dunia.
Sorang dunia komik, yang sorang lagi dunia sebenar

Ada tengok drama yang ada tayang muka aku?
Kalau ada, sah engko nipu!
Drama cinta dua dunia aku baru bermula beberapa jam tadi
Mana sempat nak adaptasi jadi drama

Meh sini aku citer asal usul cerita cinta dua dunia aku dan si dia.
Ermmm, urmmm... malu plak nak citer. kihkihkih


















Mula2 dia sedekah senyuman dia yang sangat2 manis k. Time tu hati aku dah melayang 35% kat dia.

Tetiba, dia... owhhh




























Dia kenyit mata plak dahhh. Cair 85% weyhhh!

Lidah kelu seribu bahasa. Hanya kerana senyuman manis dan kenyitan mata seksinya. Tanpa sebarang ayat suweeet mueeet.

Ohhh Kang Chul! Kenapa kau begitu kejam? Dah tahu kita ni dari dua dunia yang berbeza, kenapa kau tetap memanah hati aku?

Nervous nya! Nak jawab apa erk? Jap ye Kang Chul


Haaa!


























Aku: Kang Chul! Meh makan kopok ikan ni XD Sedap weyh! Ang taknak, rugi!











Kang Chul: Sampai hati U! :'(

Kang Chul, bukan aku sengaja mau reject kau. Tapi, faham2 la ya! Kerana Kau Seorang Kang Chul... yang fantasy

Inilah kisah kita, Cerita Cinta Dari Dua Dunia 
Antara Kang Chul dan Nour Adieb...



K bye! kihkihkih




No comments:

Post a Comment

Assalamua'laikum
Jangan lupa tinggalkan jejak anda di sini

 
Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Nour Adieb